טיפים לאירוע מוצלח

טיפים לאירוע מוצלח

בשעה טובה מתחתנים, הנה כמה טיפים שנכתבו בדמעות ע"י מנהל האירועים שלנו:

אישורי הגעה:

מומלץ לערוך כ -10 ימים לפני מועד החתונה רוב הקהל אינו זמין או צריך לבדוק ולהחזיר תשובה מה גם שמדובר בתזכורת טובה לאורחים. זכרו אין נביא היכול לנבא ( או כל מנהל אירועים מנוסה ככל שיהיה ) כמה אורחים לא יגיעו או כמה כן אנו מאמינים בעבודה קשה , בטלפונים, SMS  ואישורי הגעה בעידן הסמרטפונים והאינטרנט הדבר מתבצע בקלות ורוב הקהל כבר למד על בשרו שכדאי לאשר או להודיע על אי הגעה לאירוע….

סידורי הושבה:

מומלץ לא להקל ראש בנושא אירוע טוב זה כשאורחים מרוצים, הצלחת האירוע בכל גן אירועים בשרון תלויה בכימיה של הקהל במיקום של האורחים, מבוגרים שסובלים מרעש מומלץ להושיב רחוק ככל הניתן מהרחבה ולעומת זאת צעירים בסמוך ככל הניתן. ככל שתשברו את הראש ותתקשו יותר בהכנות כך היחס לאורחים וזרימה באירוע תהיה נעימה יותר וכיפית יותר.

ספקים:

אותם נותני שירות עם השפעה אדירה על הלך הרוח באירוע!!! בכל הקשור לDJ , צלמים וכל נותן שירות אחר, כדאי קודם לברר עם המומלצים של המקום בו אתם מתחתנים, מומלצים נוטים לעבוד עם צוות המקום דבר שמקל מאוד על התקשורת המהלך האירוע ומה גם שהמלצה מחייבת את אותו הספק למתן שירות הטוב ביותר … זיכרו: DJ זה עניין של טעם. חשוב שיהיה רציני ויגיע לאירוע שמטרתו לגרום לאירוע הטוב ביותר לא רק לרחבת ריקודים גועשת. לעומת זאת, צלם זה עניין של כימיה: בכל זאת הוא עתיד ללוות אתכם בכל היום ולראות דרך העדשה את כל הרגעים המאושרים וגם את הפחות נעימים. לכן מומלץ לבחור באדם לויאלי נעים ושזורם עם הראש שלכם.

כתובה:

כידוע לכתובה צריך שני עדים שצריכים לעמוד בקריטריונים של הרבנות (דתיים – שומרי שבת ושאינם בני משפחה של הזוג). מומלץ לקבוע עם שניים לפני האירוע ולבקש שיגיעו בתחילת קבלת הפנים, ידוע שהרב יכול להיות עד בפני עצמו אם כי מומלץ לשמור עליו כעד רזרבי ולקבוע עם שניים אם שניהם הגיעו מה טוב, אם רק אחד נפעיל את הרב… יין לבן לחופה כבר אמרנו? אף אחד לא רוצה כלה מוכתמת ביום האירוע אז על מנת לא לקחת סיכונים מיותרים מומלץ לבקש יין לבן לקידוש (למי שמפריע הצבע הציבו כוס קידוש אטומה וכך אף אחד לא יבחין בנוזל השקוף!!!

הגשה או בופה מה עושים??

אין נכון או נכון פחות..הכל תלוי קהל ! יתרונות וחסרונות לשני הסגנונות. היום החלטה כבר לא מתבססת רק על סמך כמות קהל מבוגר, אלא שיקולי נוחות ושירות מפנק לאורחים. מנגד תומכי המזנונים יטענו שלו"ז קבוע מראש עלול להגביל את האורחים שלהם והם מעדיפים שכל אחד יגש למזנונים ויהנה מבחירת המנה ותזמון הארוחה כפי שמתאים לו.

קבלת פנים…מינגלינג או אפקט ההפתעה??

קבלת הפנים היא אחד הרגעים הקסומים באירוע ומכתיבה את האווירה השולטת לכל אורך האירוע. למה כן: איפה להתחיל? זוג שנישא מגיע ליום האירוע אחרי תקופה מלאת תיזוזים, הכנות, מדידות וצילומים… כל ההכנות הללו למען אירוע של 5-7 שעות בסה"כ…. חשוב לזכור זאת בבחירה האם להסתובב בזמן קבלת הפנים….הזמן קצר ומלאכת האירוח רבה! קבלת הפנים מהווה חלק נעים שבו מקבלים את פניהם של האורחים בזה אחר זה, ולא נוצר לחץ כשם שנוצר כשנשארים בחדר ונמצאים בחוסר ודאות בנוגע לאורחים שהגיעו או טרם הגיעו. אפשר להרגיש בנוכחות הזוג כאשר הוא חלק מקבלת הפנים. אתם המהות של האירוע כולם הגיעו לאירוע על מנת לראות אתכם ולשמוח בשמחתכם. (זיכרו שישנם אנשים שלא מכירים את כל הנפשות הפועלות, מהצבא, הלימודים, העבודה ואתם הקשר בין כולם). נוסף על כך כבר השקענו בחליפה ושמלה למה לא להשוויץ בה ?!?!?

יום האירוע:

חשוב לדעת יום האירוע הוא מרגש, מתוח ומאוד מעייף. חשוב לנסות לנוח כמו שצריך בימים שלפני, מומלץ להתחיל את היום בבראנצ' טוב ולשמור על אנרגיות טובות ולנסות להגיע לפחות שעה וחצי לפני תחילת האירוע על מנת להגיע בכיף לראות את סידורי השולחנות את העיצובים ועוד… בגנים מסוימים השף שולח ארוחה של מתאבנים ונשנושים לפני על מנת לרפד את הקיבה (סביר שתשתו משקה או שניים)..אז מזל טוב וברכה (:

התחל צ'אט
רוצים לדבר איתנו?
היי 👋
אוכל לעזור לך?