בחירת גן אירועים בשרון לחתונה

בחירת גן אירועים בשרון לחתונה

אז אחרי שהתארסתם והגיע זמן תכנון החתונה נשאר להחליט ולבדוק לוקיישן לאירוע.
הרבה מהזוגות הנישאים מחליטים לקיים את יום חתונתם בגן אירועים בשרון עקב המיקום הגאוגרפי שלהם: באם זה מקום המגורים שלהם בשרון / מרכז או לחלופין אורחים רבים מהצפון והדרום שלהם יהווה אזור השרון מיקום נוח באמצע הדרך עבורם.

דרך כניסה עם פנסים

נקודות חשובות בבחירת גן אירועים בשרון:

– "רישיון עסק" –אחד הנושאים החשובים ביותר בבחירת מקום החתונה.

– גודל הגן / האולם – בדקו שהמקום מתאים עבור כמות האורחים שלכם.

– טעם אישי וכימיה– אתם צריכים לבחור מקום שאתם אוהבים ובוחרים להתחתן בו. חשוב שיהיה לכם נעים לעבוד מול איש/אשת המכירות. חשוב שתרגישו שאתם באותו הראש ושתוכלו יחד להגיע לשביעות רצון מהתהליך ולתוצאה של אירוע מעולה.

– מזג אויר – החלטה להתחתן באולם וגן אירועים, בטבע או בחצר תלויה במזג האויר ולכן חשוב לבדוק אפשרות למקום מקורה.

– נגישות וחניה – יש חשיבות לגישה נוחה למקום שלא חלילה תתקעו בדרכי עפר ותתחילו את האירוע ברגל שמאל! בדקו את מספר מקומות החנייה לאורחים ומקומות לחניית נכים. חשוב שלא יהיה חניון חול/כורכר שיהפוך לסיוט בעת גשם.

– אווירה ורחבה – תבדקו שרחבת הריקודים מספקת עבור כמות האורחים. תראו את איכות התאורה הממוחשבת הקיימת המשפיעה על איכות האווירה. בדקו את ההגברה במקום בכדי שהאורחים המבוגרים יהנו ולא יתלוננו על רעש בלתי נסבל.

– שירותים– השירותים מעידים על רמת האולם כולו ועלולים להעיב את החוויה של האורחים בחתונה.
יש אמרה שאומרת שהשירותים הם הפנים של המקום!

– בר אלכוהול – בדקו את סוגי המשקאות האלכוהוליים שהבר בחתונה מציע, זכרו שאלכוהול טוב הוא מרכיב חשוב באיכות האירוע. צפו בתמונות הבר שלנו

– קולינריה – יש מקומות שעובדים עם קייטרינג ביתי ואילו אחרים עם קייטרינג חיצוני, בדקו שהאוכל משביע את רצונכם מפני שהוא אחד המרכיבים החשובים ביותר שעושים את האירוע למוצלח ואותו האורחים יזכרו תמיד!

עכשיו נותר לכם לשריין אולם  או גן אירועים בשרון וקדימה להתחתן!!
שיהיה מזל טוב

התחל צ'אט
רוצים לדבר איתנו?
היי 👋
אוכל לעזור לך?