הטרנדים המומלצים לחתונות – הנבואה מפי פינטרסט

הטרנדים המומלצים לחתונות – הנבואה מפי פינטרסט

אתר פינטרסט (pintrest.com) הפך בימינו לאחת המדיות החברתיות החזקות ביותר. מה יכול להיות קל וכיפי יותר מאשר לדפדף באלפי תמונות של עיצוב, גינון, בישול, יצירה מכל העולם? במיוחד כאשר מאחורי כל תמונה תמצאו גם כתבה או בלוג מרחבי הרשת, עם הנחיות מפורטות לאיך מכינים את מה שראיתם, או מאיפה ניתן לרכוש פריט זה.

שלט לחתונה

אך מעטים מאיתנו יודעים, שכבר כמה שנים פינטרסנט מפרסמת כתבות על טרנדים מובילים בשלל תחומים, בהתאם לחיפושים שאנשים ערכו באתר ובאפליקציה, ובהתאם לכמות הצפיות בהן זכו תמונות אלה או אחרות.

חתונה טרנדית ב-2020

נסקור לפניכם רק כמה עובדות מעניינות בתחום החתונות, אשר הופיעו בסקירת הטרנדים שחייבים לנסות בשנת 2020:

  • לבוש חתונה אנדרוגיני – במידה ושמלת כלה מנופחת, המזכירה את כל נסיכות דיסני גם יחד, לא קולעות לטעם שלך, לכי עם הטרנד החם לשנת 2020 – שמלות שהן ערבוב של תכונות נשיות וגבריות בישות אחת. לכאן אפשר לייחס שמלות המשלבות שמלה ומכנס, שמלות על מקטורן כחלק עליון, שמלות טוקסידו ועוד.
  • שמלות כלה חסכוניות – על בחירת מקום האירוע שאהבנו, כגון גן אירועים במרכז, אף אחת מאיתנו לא תרצה לחסוך, אך על שמלת כלה בהחלט אפשר לחסוך כמה אלפי שקלים ועדיין לקבל שמלה טרנדית ויפה! למרות שבישראל לפעמים זול יותר לתפור שמלה מאשר לשכור שמלה של אחת מסלוני הכלות, הטרנד בעולם ובחיפושי פינטרסט מראה, כי כלות ברחבי העולם מעוניינות יותר ויותר לחסוך על שמלה אותה ילבשו רק פעם אחת. גם בישראל ניתן למצוא כמה אפשרויות שיוזילו לכם את ההוצאה על שמחלת הכלה:
    – עקבו ב ynet אחרי פרסומים של מכירת שמלות כלה מקולקציות קודמות
    – הזמינו שמלת כלה אונליין. אל תיבהלו, לא מדובר כאן על הזמנה מעליאקספרס בשום פנים ואופן, כי במקרה זה התוצאה לרב לא תהיה לשביעות רצונכם, אבל אפילו באתר "אסוס" המוכר והטוב תמצאו שמלות כלה במחירים סבירים ביותר.
    – גמ"ח שמלות כלה – לא, גמ"ח זו לא מילה גסה, וגמ"ח לא מיועד רק לדתיים. יש לא מעט גמ"חים ברחבי הארץ אשר מציעים שמלות מהממות שכלות בחרו לתרום לאחר היום גדול שלהן. ואם תחשבו לרגע מה בעצם ההבדל בין השכרה בסלון כלות לבין בחירת שמלה בגמ"ח? והתשובה פשוטה למדי – העלות!
  •  חתונות עם דגש על איכות הסביבה – יותר ויותר זוגות מחפשים דרכים יצירתיות לייצר פחות לכלוך ביום החתונה שלהם.
    – שאלו את הספקי הקייטרינג האם ניתן להמעיט בשימוש בכלים חד פעמיים ביום הגדול שלכם, או להחליפים בכלים מתכלים.
    – הדפיסו את ההזמנות שלכם על נייר ממוחזר או התקדמו להזמנות דיגיטליות
    – שיקלו היטב באילו פריטים אתם משתמשים בעיצוב החתונה שלכם. האם ניתן לשלב גם כאן פרטי עיצוב מחומרים ממוחזרים, להשאיל פרטי עיצוב במקום לרכוש ועוד.

אתר פינטרסט משמש מקור בלתי נדלה של רעיונות ותמונות שמהן אפשר להתחיל לתכנן את עיצוב החתונה שלכן/ם  – כדאי לבדוק אותו.

התחל צ'אט
רוצים לדבר איתנו?
היי 👋
אוכל לעזור לך?