כיצד מוזילים עלות צילום מגנטים כאטרקציה לאירוע שלכם?

כיצד מוזילים עלות צילום מגנטים כאטרקציה לאירוע שלכם?

לחלק לכל אורח מגנט אישי בסיום החתונה זה נחמד. אבל למרות שמדובר באטרקציה יחסית זולה, ולא עולה יותר מ -1500 ש"ח לאירוע גדול וכ-800 ש"ח לאירוע קטן, עדיין יש אפשרות להוזיל אותה במעט על מנת לעמוד בתקציב שהצבתם לכם לאירוע.

תמונות מגן אירועים בשרון

חפשו צלם מתחיל
כל כלה רוצה לחתונה שלה רק את הטופ שבטופ. אבל צלם צעיר זה לא ביטוי נרדף לצלם לא טוב או לא איכותי. צלם מתחיל מוכן לוותר על כמה מאות שקלים על מנת לבנות לעצמו תיק עבודות ולקבל המלצה שתעזור לו למצוא עוד כמה עבודות בהמשך. אם אהבתם את עבודותיו של צלם מתחיל, אפילו אם הוא רק בן 22, לכו על זה, רק בדקו שהוא משתמש בהדפסה טרמית, השומרת על מגנטים לאורך זמן.

חבילת צילום
סגרתם עם צלם וידאו וצלם סטילס? שאלו אותם אם הם מספקים גם צילום מגנטים. חבילת צילום כולל צילום מגנטים תחסוך לכם כמה מאות שקלים, אבל הקפידו לברר מי יעשה את צילום המגנטים. חשוב כי צלמי הסטילס יהיו עסוקים בצילום האירוע ולא יעשו "גם וגם".

צלם מגנטים למספר שעות מצומצם
לא כל צלם יסכים להגיע אליכם לצילום אירוע לשעתיים ושלוש שעות בלבד. אך מספר שעות עבודה מצומצם, מוריד משמעותית את עלות חבילת צילום המגנטים, במיוחד אם מדובר בצלם מתחיל, שלא "מאבד עבודה שווה יותר" אם הוא מגיע לאירוע שלכם.
אם אתם חוגגים חתונה עם מספר משתתפים קטן, אין לצלם צורך לבלות בחתונה שלכם 5 שעות. אפילו אם אתם חוגגים אירוע בסדר גודל של 300 אורחים, אתם יכולים לבקש מהצלם להגיע לצילום בקבלת הפנים בלבד או להגיע דווקא לצילום ברחבת הריקודים ושולחנות האוכל. בשני המקרים הוא יוכל לתפוס את כל האורחים שלכם בשעה עד שעה וחצי של צילום. 

אנחנו מקווים שתמצאו את הטיפים שלנו יעילים, במידה והחלטתם להזמין צלם מגנטים לאירוע שלכם בגן האירועים שלנו בשרון.

צוות גן הפקאן

התחל צ'אט
רוצים לדבר איתנו?
היי 👋
אוכל לעזור לך?