מזכרות לאורחי החתונה – מותרות או צורך אמיתי להודות לאורחים?

מזכרות לאורחי החתונה – מותרות או צורך אמיתי להודות לאורחים?

כל זוג צעיר מבין עוד בשלבי התכנון של החתונה, שאירוע בסדר גודל כזה הוא לא עסק זול. אולם במרכז הארץ או גן אירועים במרכז, מוזיקה, שמלת כלה… כל אלה הם רק קצה הקרחון. לכן כשמגיעים לשלב המזכרות הקטנות לאורחי החתונה, זוגות רבים מגלים שפשוט אין להם תקציב לזה ומוותרים על העניין.

הערכות מראש לאירוע תחסוך לכם לא מעט כסף

 

מתנות לאורחים - גן אירועים במרכז
אך הפרטים הקטנים האלה, הם שעושים את ההבדל בין "עוד חתונה רגילה" לבין "אירוע מושקע". אתם תתפלאו לשמוע כי התקציב של המזכרות לא חייב להיות גדול, במיוחד בעידן הגלובליזציה שבו אנו חיים כיום. מי מאיתנו לא הזמין פרטי לבוש או פרטי עיצוב לבית מעלי-אקספרס?  אתם תתפלאו לשמוע אבל בתקציב של דולר לאורח תוכלו למצוא באתר הענק הזה לא מעט רעיונות מקסימים למזכרות חתונה. הנה רק כמה דוגמאות פשוטות:
1. בפחות מ-30 סנט תוכלו לקבל לקופסת אריזה מיוחדת עם הדפסה מותאמת אישית עם השמות שלכם ולהגיש בתוכו שוקולד איכותי לאורחים שלכם.
2. פותחן בקבוקים קטן בצורת מפתח יעלה לכם כחצי דולר לאורח.
3. שלל מחזיקי מפתחות עם הדפסה או תמונה, המותאמים אישית יעלו לכם כ-60-70 סנט.

כמו שניתן לראות, בחיפוש קצר אפשר למצוא לא מעט הפתעות במחירים סמליים בלבד. אך כמו בכל קניה באתר זה, מומלץ לבחור במוצר עם ביקורות ובעל כמות הזמנות גדולה. פרט נוסף חשוב מאוד לזוגות אשר בחרו ברכישת מזכרות בחו"ל, הוא הזמנת המזכרות מספר חודשים מראש. אתם חייבים לקבל את המוצר בזמן ולבדוק את איכותו, כי אם תחליטו שהמוצר שקיבלתם לא עומד בקריטריונים שלכם, אתם חייבים להשאיר לכם מספיק זמן למצוא חלופה אחרת.

ואם אני לא מוכן להסתכן עם הזמנה מחו"ל?

אתם צריכים להיות מוכנים להוציא מעט יותר כסף על המזכרות, אך ההמלצה שלנו לא תהיה סוכריות דרג'ה הישנים והפחות טעימים, אלא לחפש שוקולדים או פרלינים ממותגים. חברות כמו "פרלינים" או "גליתא חוות השוקולד" מציעות כמה אפשרויות מקסימות, אשר לא ישאירו חור בתקציב שלכם ולא יעלו לכם הרבה יותר מדולר או שניים לאורח.

אפשרות נוספת הינה עציץ קטן שכל אורח יקח איתו לביתו וישאיר לו מזכרת ארוכת טווח מהחתונה שלכם…

אם אתם מתחתנים בצמוד לחג כלשהו נסו למצוא מוצרים המזכירים את החג, כמו סביבונים או נרות חנוכה.

בעשור האחרון מאוד פופולרי להזמין צלם מגנטים, אך אם אתם רוצים שכל אורח יקבל מזכרת מהחתונה שלכם, הצלם חייב להתחיל בעבודתו עוד בזמן קבלת הפנים ולדאוג לצלם כל אורח ואורח.

 

אנחנו מקווים שנתנו לכם כמה רעיונות יצירתיים למזכרות אורחים לחתונה לכם, ואתם תוכלו להפתיע את האורחים שלכם לא רק באוכל טוב ומוזיקה מצויינת, אלא משהו קטן ומקסים שיחכה להם בסיום החתונה.

התחל צ'אט
רוצים לדבר איתנו?
היי 👋
אוכל לעזור לך?