עיצוב חתונה לבד – בעד ונגד

עיצוב חתונה לבד – בעד ונגד

עיצוב חתונה בשרוןעיצוב חתונה אינו משהו זול בימים אלו ותלוי בגודל האירוע, בגן האירועים שבחרתם בכמות האורחים וב"טירוף" שלכם ושל המעצב שלכם. עלות יחסית סבירה בימים אלה עומדת בין 4000 ש"ח  ל-10,000ש"ח, אך אם אתם מתכננים אירועי גדול, המחיר הזה יכול להכפיל את עצמו. כמובן שמעצבי חתונה רבים מתמחרים אלמנטים שונים של החתונה בנפרד, כך שאם תרצו, תוכלו לקבל הצעת מחיר רק לעיצוב חופה או איזור קבלת הפנים או הצעת מחיר רק לעיצוב מרכז שולחן.

מכאן ההחלטה בידכם. אם התקציב לא מאפשר או שאתם סומכים רק על הטעם האישי שלכם בעיצוב האירוע הפרטי שלכם, אתם בהחלט יכולים לעשות זאת לבד. DIY  טרנד "עשה זאת בעצמך" חוזר בשנים האחרונות ובגדול, כך שאל תתביישו להפשיל שרוולים ולעצב את החופה או את השולחנות בחתונה שלכם בעצמכם.

ברור שעניין התקציב שתחסכו בעיצוב באופן עצמאי הוא הטיעון העיקרי ברב המקרים, אך שיטוט ברחבי האינטרנט וקצת חיפוש בין ספקים מקומיים, אתם יכולים להגיע מחיר סמלי בהחלט עבור עיצוב מרכז שולחן או עיצוב חופה. אם אתם מתכננים חתונה גדולה, החיסכון יכול להגיע לאלפי שקלים. אם יש לכם חוש עיצובי, בלי בעיה תוכלו לעצב מרכזי שולחן עם נרות או פרחים אמיתיים או מלאכותיים אותם תוכלו לרכוש בכמה מאות שקלים בלבד. דפדפו בפינטרסט ומצאו כמה עיצובים שאתם אוהבים, ואז ערכו חיפוש בתמונות ברשת כדי למצוא את אותם הפרטים במחיר האטרקטיבי ביותר.

הטיעונים העיקריים נגד עיצוב חתונה בשרון בסגנון DIY הם:

  • התיאומים הרבים לקראת יום החתונה וביום החתונה עצמו – החתן והכלה פשוט לא יכולים לעסוק בהם בעצמם. תארו לכם שביום החתונה תצטרכו לקבל טלפונים מספק הפרחים שאולי מאחר ולא מגיע בזמן לגן האירועים במרכז בכלל פקקים… או שסידורי החופה אכן הגיעו ליעדם והוצבו למיקום הנכון בגן האירועים במרכז.
  • לא לכל הזוגות יש את הטאץ' העיצובי להתאים את העיצוב שהם אהבו למקום האירוע. לא לכל בני האדם יש יכולת התאמת צבעים מושלמת, ועין לדיוק עיצובי שיעשו את ההבדל בין חתונה מעוצבת בקפידה, לבין משהו שנעשה באופן רשלני.

בין אם תחליטו לפנות למעצבת או לעשות את העיצוב בעצמכם, זכרו כי תיאום עם צוות של גן האירועים במרכז בנושא זה חשוב ביותר. תדאגו לזה שיש לכם קליק טוב עם צוות הגן עוד בשלב חתימת החוזה, וכך תיאום מולכם או מול ספק העיצוב יהיה חלק יותר.

 

התחל צ'אט
רוצים לדבר איתנו?
היי 👋
אוכל לעזור לך?