שילוב פרחים בעיצוב אירוע – עלות מוגזמת? או פריחה צבעונית לכל כיס?

שילוב פרחים בעיצוב אירוע – עלות מוגזמת? או פריחה צבעונית לכל כיס?

חתונת אביב מחייבת שפע של פריחה בעיצוב החתונה, אבל הבעיה העיקרית היא שפרחים איכותיים ויפים, זה עסק יקר בישראל. אז מה אפשר לעשות אם בכל זאת בא לכם לשלב קצת יופי טבעי באירוע שלכם?
אם אתם עובדים עם מעצב/ת, בקשו מהם שהעיצוב יכלול לא רק בדים ואביזרים מיוחדים, אלא גם פרחים שיכולים להתאים מבחינת ליין העיצוב הכללי וטעמכם האישי.

עיצוב מדהים שעומד בתקציב

אם אתם פועלים בתוך מסגרת תקציב מוגבל (ובינינו, מי לא?), והחלטתם לא לשכור שירותי מעצבת לאירוע, אתם עדיין יכולים ליהנות ממראה אביבי, שלא ישאיר חור בתקציב שלכם. הטיפ העיקרי שלנו הוא לא לפחד מקצת מחקר וריצה בין ספקים. כדאי לחפש אונליין מגדלי פרחים באזור הגיאוגרפי של האולם או גן אירועים שבחרתם בשרון או במרכז. הקירבה למקום האירוע תקל עליכם למצוא חקלאי / מגדל פרחים, אשר יסכים בקלות להוביל לכם את הפרחים ביום האירוע.

אל תתעצלו ובקשו להיפגש עם מגדלי הפרחים ישירות על מנת לדון באפשרויות שיש לכם, מבחינת הפרחים שהם יוכלו לספק לכם בעונת החתונה שלכם. חשוב מאוד לברר האם הם יכולים לשזור את הפרחים שאתם רוצים, ולהוביל אותם למקום האירוע ביום החתונה. אל תשכחו, זה היום שלכם, וכמות הסידורים בו כמעט אינסופית, אז אל תנסו לדחוס פנימה גם את הובלת הפרחים וסידורם ברחבי האולם.

המלצה נוספת היא להגיע עם תקציב סגור ו"ראש פתוח". אל תתביישו להסביר למגדל הפרחים שזה התקציב שעומד לרשותכם. הספק יוכל להציע לכם אפשרויות בהתאם תקציב שלכם, אבל אתם חייבים לבוא פתוחים להצעות. אם חלמתם על חתונה מלאה בורדים לבנים או שושן צחור, אל תצפו להצעת מחיר נמוכה, אבל יש לא מעט פרחים לבנים נהדרים לא פחות, אשר בידים מיומנות יתנו את אותו האפקט העיצובי בשליש מחיר.

טיפ נוסף שכדאי לזכור, במידה ויש שטח גדול בגן האירועים / אולם, ויש לכם יחסית מעט פרחים, כדאי לרכז את הפריחה במקומות "אסטרטגיים" ברחבי הגן (כמו, אזור הכניסה והחופה). זה עדיף מאשר לפזר קצת בכל מקום אזי הפרחים יכולים "להיבלע" בתוך שלל התפאורה והתאורה של הגן.

 

אבל, ולצערינו תמיד יש אבל, כבעלי האירוע יהיה לכם קשה מאוד לבצע את כל תיאומי ההובלות והסידור ביום החתונה בנוסף לתסרוקות, לבוש, איפור, צילומים ועוד. אם יש לכם בן משפחה או חבר קרוב שיכול לעבוד על תיאום מול הספק הפרחים ומול מקום האירוע, אז הרווחתם. אך אם לא, אופציית ה-DIY אולי פחות מומלצת לכם.

התחל צ'אט
רוצים לדבר איתנו?
היי 👋
אוכל לעזור לך?