חוות דעת של זוגות

חוות דעת של זוגות

אלירן ומוריה

להגר ולצוות המקסים! תודה רבה על שעזרתם לנו, להגשים חלום!!! והייתם חלק ביום המאושר בחיינו! תודה על השירות,הדאגה לפרטים עד לרגע האחרון תודה רבה אלירן ומוריה

אריאל ומיטל

תודה! על ההקשבה, הבנה ,עזרה ,עידוד ובעיקר חיוך! פשוט מאור היה אחלה,יניב היה מדהים וניל פשוט מקסים! הייתה חתונה נהדרת שאין דברים כאלה! אנחנו מאושרים שחגגנו פה את החתונה שלנו !!! הגן מושלם וחופה עוד יותר מושלמת ! אריאל ומיטל!           

שני ותמיר 19.10

תודה רבה לצוות המקסים על הכל ! נהיננו מאוד הייתה חתונה מושלמת ! היה מקסים מהמם והכי מדהים שיש! שמחים שבחרנו להתחתן בגן הפקאן המקום מדהים!! תודה רבה שני ותמיר 🙂

עידן ויערה 18.10

גן הפקאן המקסימים כל כך נהנינו הכל תקתק,הצלחתם להרים לנו את החתונה שלא דמיינו שתיהיה תודה , עידן ויערה

אסף וטליה

לצוות גן הפקאן!! היה לנו אירוע מדהים ! תודה רבה על הדאגה , השתייה הקבלה האהבה. באמת שאתם איתנו לעולמי עולמים! עכשיו הולכים הבייתה, באהבה רבה אסף וטליה שינפלד.

לירן ואבי

החתונה של לירן ואבי בר אילן תודה לכל צוות גן הפקאן על היחס המהמם והאישי לאורך כל הדרך הצוות מקצועי ,אכפתי,זמין בכל רגע ועונה על כל צורך במלא תשומת הלב. תודה על אירוע מושלם ושמח לירן ואבי בר אילן.

שני וריצ'רד 13.10

לגן הפקאן! תודה רבה על ערב מדהים על צוות עם המון איכפתיות ואחריות . הכל עבד כמו שרצינו האירוע היה פשוט מושלם . תודה על הכל ,מעריכים מאוד. תודה 🙂 שני וריצ'רד.

התחל צ'אט
רוצים לדבר איתנו?
היי 👋
אוכל לעזור לך?